آخرین تور ها:
خانه » اطلاعاتي از هند » کوچی در هندوستان

کوچی در هندوستان

کوچین

  •  كوچين  یا کوچی بهترین منطقه‌ برای  توريست‌ها و بازديدكنندگاني است كه طالب آرامش و راحتي هستند.
  • بخش كوچكي از Mattancherry و حصار كوچين در غرب در جايي كه كشورهايي نظير عربستان، انگليس، هلندي، پرتقالي با هم تركيب مي‌شوند داراي معماري خاصي است كه از تكنولوژي نوين غرب استفاده كرده است..

 


– مکاني مملو از دلبستگي
حركت و گذر از ميان برج و بارود حصار كوچين براي پيداكردن تورهاي ماهيگيري چيني، جايگاه لنگري قديمي و باشگاه كوچين رفتن به يك سفر دريايي از طريق مرداب از صدا به جزاير نظير Willongdon و ساحل Cherai در اطراف جزيره Vypeen بسيار جالب و ديدني خواهد بود.
 
– بهترين خريدها
بهترين خريدها شامل عتيقه‌ها و ادويه‌ها و چاشني‌هاي غذا در نزديكي كاخ هلندي Matlan Cherry؛ فرش و قالي‌ها و صنايع دستي است.
 
– جاذبه‌ها

تماشا و ديدن اجراي نمايش رقص با ماسك Katha Kail مشهور در مركز فرهنگي كوچين از ديگر جاذبه‌هاي اين شهر است.
 

  • هندوهاي جنوبي بيشتر متمايل به غذاهاي تند و ادويه‌دار هستند. آنها به غذاهاي آماده نظير Seadfood علاقه ای ندارند.

 

  • به كساني كه برای سفر به كوچين مي‌روند  توصيه مي‌شود كه حتماً رستوران‌هاي محلي جزيره Willingdon را امتحان كنند.

 
– مقصد قابل دسترس(جاذبه های اطراف)
مسافرت شهري از كوچين با اتومبيل شخصي در حدود دو ساعت زمان صرف مي‌كند. سياحت و گردش برج و بارو و حصاركوچين و جزيره Matlanchoryy بسیار تماشایی است.
گردش به كمك خانه‌هاي قايقي كوچك و يا ماشين شخصي در حدود 6 ساعت زمان مي‌برد. سفر دريايي مرداب و استفاده از يك ناهار لذيذ در گردش دسته‌جمعي به جذابيت‌هاي هرچه بيشتر اين شهر مي‌افزايد.

  • کوچین یا کوچی را که شهر خدایان می نامند، یکی از زیباترین شهرها و مانند کرالا  بهشت هندوستان محسوب می شود. پیشرفت آب در ساحل، آن را به چند جزیره کوچک تقسیم کرده که مرکز شهر را از محله های روستایی جدا می کند و مناظر بی‌نظیری را به نمایش می گذارد..

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.خانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*