آخرین تور ها:
خانه » اطلاعات مورد نیاز سفر به هند » شهر بنگلور شهر لاکچری هندوستان

شهر بنگلور شهر لاکچری هندوستان

درباره بنگلور  شهر لاکچری هند

مجموعه معبد ايسكان بنگلور

iskon-temple-complex-3-india

Iskon temple complex Bangalore مجموعه معبد ايسكان بنگلور يكي  از اماكن ديدني  بنگلور می باشد . اين معبد تركيبي از معماري مدرن و قديم هندباستان است کهحومه در شهر بنگلور قرار دارد. بنگلور كه نام سابق آن بنگالورو بوده است مرکز استان کارناتاکا و شهری در کشور هندوستان می باشد و از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است  و با ۷۴۱ کیلومتر مربع وسعت و جمعیتی بیش از شش میلیون نفر و یکی از شهرهای بزرگ کشور هند به حساب می‌آید. اين شهر داراي مردمي خون گرم و صمیمی می باشد.

كابون پارك بنگلور

cubbon park bangalore (1)

 cubbon park bangaloreاز مکانهای دیدنی بنگلور میتوان به كابون پارك بنگلور اشاره کرد. كابون پارك  كه در سال 1846 در 300 هكتار زمينهاي اهدايي لرد كابون Lord cubbon احداث شد و امروزه اين زمين سبز درقلب شهر مدرن بنگلورواقع شده است. اين پارك زيبا مورد علاقه دونده ها و افرادي است كه به پياده روي علاقه دارند. در پارك دو ساختمان قرمز رنگ وجود دارد كه يكي كتابخانه ايالتی و ديگري دادگاه عالی است. بنگلور مرکز فناوری اطلاعات هند مي باشد از اينرو يكي از قطبهاي صنعت نرم‌افزار جهان محسوب مي شود و همچنين واقع شدن‌ِ بنگلور بر سر راههای ارتباطی‌ِ مهم‌ِ هند بر اهمیت و اعتبار آن افزوده است‌.

 

درياچه السور بنگلور

daryache_elsor_banglor4-tourhend

Ulsoor lake Bangalore بنگلور شهری آرام و دانشجویی در فلات دکن است و یکی از سرسبزترین و خوش آب و هواترین شهرهای هندوستان  می باشد که به شهر باغ مشهور می باشد  از دیدنی های بنگلور درياچه السورUlsoor lake  است. اين درياچه با وسعت 1.5 كيلومتر مربع در نزديكی مركز شهر بنگلور می باشد  و در نيمه قرن دوم توسط كمپ گودا در منطقه ای به مساحت 125 هكتار ساخته شده است. اين درياچه با كلوپ قايقراني كه دارديكي از مكانهاي ديدني بنگلور می باشد.

 

بنگلور پليس بنگلور

iskon-temple-complex-3-india

Bangalore palace بنگلور پليس  یا همان کاخ بنگلور ، کاخی  مجلل و باشکوه میباشد که در  مركز شهر بنگلور واقع شده است . این کاخ در سال 1880 با هزينه يك ميليون روپيه در زميني به مساحت 45000 فوت مربع ساخته شد. اين ساختمان 110 ساله يكي از جاذبه های گردشگري شهر بنگلور و دیدنی های هند بشمار میرود.

مراکز خرید بنگلور 

بازار بنگلور سنترال
Bangalore Central Mall صنایع  هاي ابريشمي و کنده کاری چوب ،صندل اين شهر معروف هشتند . مغازه ای به نام رسول ماركت Rasul Market واقع در خيابان شيواجي نگار Shivaji Nagar است بهترين مكان براي خريد لوازم خانه میباشد. بازار بنگلور سنترال از مراکز خرید بنگلور و نیز از بازارهای اصلی بنگلور میباشدکه طرفداران زیادی چه از نوع ساکنین و چه گردشگر و توریست دارد. کارخانجات تولید پوشاک از صنایع در حال توسعه این شهر است. رشد صنعتی در داخل و اطراف بنگلور باعث افزایش فعالیتهای تجاری در آن شده است.
 بازار گارود ا بنگلور
Garuda Mall Bangalore از بنگلور به عنوان بهشت خرید هم یاد میشود. ساری های ابریشمی و کنده کاری چوب معروف است. شهر مشهور هستند. مراکز خرید بنگلور فراوان است و تنوع اجناس و قیمتها بسیار خوب است از بازار های بنگلور بازار گارودا میباشد که در نوع خود هم از نظر تنوع اجناس و هم از نظر قیمت مناسب میباشد . از دیگر بازارهای اصلی بنگلور میتوان به بازار سیگما بنگلور ، بازار کاسموس بنگلور ، بازار استیم بنگلور اشاره کرد.
برای اطلاعات بیشتر با سرکار خانم فیروزی تماس حاصل فرمایید.
تماس با هند24هند24 در واتس اپهند24 در تلگرام 09190836650    تماس با هند24هند24 در واتس اپهند24 در تلگرام 09101915818  تماس با هند24 021-88983021 تماس با هند24 021-88982912  
هند24 در اینستاگرام@Hendostan24

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.خانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*