آخرین تور ها:
خانه » اطلاعاتي از هند » چه زمانی به گوا سفر کنیم؟

چه زمانی به گوا سفر کنیم؟

 

 

گوا(Goa)

  • گوا  ساحلی با یک ساعت فاصله پروازی از بمبئی در سواحل غربی هندوستان قرار دارد.
  •  گوا از قرن 16 میلادی که بازرگانان پرتقالی پا به هندوستان آمدند، 450 سال در تصرف و سلطه دولت پرتقال بود تا اینکه در سال 1961 به دامن کشور مادر بازگشت. فرهنگ هندی – پرتقالی و معماری‎های آن از دوران امپراتوری پرتقال جذابیت خاصی به گوا داده است.

 

  • از ویزگی های خاص آن  ساحل ماسه‎ای طلایی آن به طول 125 کیلومتر ، آب فیروزه‎ای و مناسب جهت شنا و فعالیت‎های آبی و درختان سرسبزاست که باعث شده این منطقه بعنوان بهشت رویایی توریست‎های دنیا معروف باشد.
  • در جهت حمایت از توریست نوشیدنیهای گوا بدون مالیات هستند و در گوا و سواحل زیبای ان میتوان ماهی تازه خریداری و در رستوران طبخ نمود.
  •  فصل مناسب این منطقه جهت شنا و ورزش‎های آبی و برنامه‎های تفریحی شاد در ماه‎های اکتبر تا ژانویه (آبان تا دی) می‎باشد.

با ما تماس بگیرید

کیانی

21 30 98 88

09190836650

2 نظر

  1. مهشید تیشه یار

    با سلام میخواستم بدونم اگه از حالا برای اواخر مهرتور گوا را رزرو کنیم چقدر به نفعمان است و هتل سان ویلیج را تایید میکنید؟ ممنون

    • سلام
      هتل سان ویلیج یک هتل 4 ستاره نرمال هم از نظر مکانی هن قیمت و هم نوع خدمات ارائه شده هستش …..
      اما در مورد رزرو تور از الان تا مهر ماه زمان زیادی نمونده پرواز های چارتر هنور برای اون تاریخ باز نشدند اما اگرم باز بشند قیمتها بخاطر های سیزن و شلوغی هند برای اون تاریخ تغییر خواهد کرد در ضمن قیمت هتل ها هم از سپتامبر عوض میشه اگر میخواستید ترکیبی برید و با پرواز سیستمی به نفعتون بود زودتر رزرو کنین ولی چون میخواین با چارتر برید باید تماس بگیرید قیمت اون موقع اعلام شه ….
      ممنون کیانی

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.خانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*