آخرین تور ها:
خانه » آب وهوای هند » تفکیک آب هوایی شهر های هندوستان

تفکیک آب هوایی شهر های هندوستان

  • شرایط  هوایی هند

 

  • آب و هوای هندوستان به دلیل شرایط آب و هوای خاص برای ایرانی ها در نیمه دوم سال میلادی قابل اجراء است. آب و هوای شهری مانند دهلی به عنوان پایتخت در سرد ترین ماه ها در نیمه دوم سال به  11درجه سانتیگراد و در گرم ترین ماه ها به 27 درجه سانتیگراد در ماه آوریل یا اسفند ماه می رسد. به هر حال شاید عید نوروز آخرین فرصتی باشد که برای تور هند مناسب است. البته در بهار نیز هند چندان نامطبوع نیست اما تورهای ایرانی برای فصل بهار و تابستان چندان رونقی ندارند.
.
  •  سفر به گوا در ماه های  مختلف سا ل
  • در برخی از فصول من جمله ماه های می تا آگوست سفر به این شهر بسیار دشوار است، چرا که این شهر به جهت موقعیت جغرافیایی خود که در جنوب هند واقع می باشد در این ماه ها دارای آب و هوای بسیار گرم و حتی غیر قابل تحملی می باشد. این نکته را در نظر داشته باشید که در ماه های سال نو هم به علت هجوم توریست از کشورهای اروپایی و آمریکایی قیمت ها در گوآ بسیار بالاست. بندر گوا در اغلب سال هوایی گرم و شرجی دارد. که برای استفاده از دریا مناسب است. در ماه می گرمترین هوا را داراست که افزون بر 35 درجه سانتی گراد می شود. فصل باران های موسمی یا مانسون از ماه جون تا سپتامبر را در بر می گیرد اما اوج بارندگی ها مربوط به جولای و آگوست می باشد. گوا یک فصل سرما کوتاه مدت از اواسط دسامبر تا اواخر فوریه دارد که در شب ها درجه حرارت حدود 20 درجه سانتی گراد است.
.
  • بهترین زمان برای رفتن به گوا از اواخر مهر تا پایان بهمن است. با شروع اسفند هوا گرم می شود هر چند با توجه به زندگی ساحلی در گوا و مجهز بودن اکثر هتل ها به تهویه و کولر اقامت بهاری در گوا چندان نفس گیر نیست. فصل باران های حاره ای (مانسون) از اواسط خرداد شروع می شود و تا اواسط مهر ادامه دارد، اکثر مکان ها در این مدت تعطیل می شوند………..
برای اطلاعات بیشتر با سرکار خانم فیروزی تماس حاصل فرمایید.
تماس با هند24هند24 در واتس اپهند24 در تلگرام 09190836650    تماس با هند24هند24 در واتس اپهند24 در تلگرام 09101915818  تماس با هند24 021-88983021 تماس با هند24 021-88982912  
هند24 در اینستاگرام@Hendostan24

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.خانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*