آخرین تور ها:
خانه » اطلاعات هتل های هندوستان » هتل هیلتون نیو دهلی جاناکپار دهلی هندوستان *5

هتل هیلتون نیو دهلی جاناکپار دهلی هندوستان *5

هتل 5 ستاره و مجلل هیلتون نیو دهلی

هتل های دهلی

جاناکپار در موقعیتی مناسب قرار گرفته است . این هتل در 14 کیلومتری فرودگاه بین المللی Indira Gandhi  قرار دارد.این هتل امکاناتی مثل پارکینگ و سالن بدنسازی و چندین رستوران به صورت رایگان به مهمانان خود ارائه می دهد .

هتل هیلتون

اتاق های این هتل انقدر زیبا و بزرگ است که است که هر توریستی را جذب می کند  ودرون اتاق هم دارای سیستم بسیار متنوعی است ، تلویزیون 32 اینچ، حمام مرمری با وان و دوش سقفی مجهز می باشند.

هتل هیلتون

. ، علاوه بر اتاق های زیبا بازار خریدی برای گردشگران و مهمانان خود دارد و علاوه بر ان توریستانی که قصد گردش در شهر را دارند این هتل دفتری برای این کار دارد . در این هتل 8 رستوران متنوع وجود دارد که در این رستوران ها غذاهای مناطق شمال هند ، چینی ، ایتالیایی و مدیترانه ای سرو می شود.این هتل در مرکز شهر دهلی واقع است و این هتل  به مناطق تجاری دهلی مثل Gurgaon وکاخ Connaught  نزدیک است .

هتل هیلتون

هتل هیلتون

امکانات

امکانات تفریحی : سرویس نگهداری از کودک

 استخر: استخر روباز- بالکن حمام آفتاب

 اتاق های ویژه : اتاق مخصوص  و امکانات برای معلولین

 امکانات ورزشی : سالن بدنسازی

 خدمات : امکانات جلسه و ضیافت- فروشگاه هدایا و سوغات : خدمات تورها – – مرکز تجارت – خدمات تهیه بلیط – کرایه اتومبیل- خانه داری- صرافی- فکس و کپی – سرویس مستخدم

 سایر امکانات:رستوران – – گاوصندوق- اتاقهای پاک و بدون سیگار – آسانسور – تهویه – روزنامه- محل مخصوص کشیدن سیگار – بار  – فروشگاه – پذیرش شبانه روزی در هتل

هتل هیلتونهتل هیلتون

ادرس هتل :  Janakpuri District Centre Complex,110058 New Delhi

برای رزرو هتل در هر شهر و هر تعداد شب اقامت با سرکار خانم کیانی تماس بگیرید.

21 30 98 88

09190836650

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.خانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*