آخرین تور ها:
خانه » اطلاعات هتل های هندوستان » هتل های هند هتل های شهر های توریستی دهلی – بمبئی – اگرا – جیپور – گوا – چنای – بنگلور…….

هتل های هند هتل های شهر های توریستی دهلی – بمبئی – اگرا – جیپور – گوا – چنای – بنگلور…….

هتل های لوکس و تر و تمیز شهر های توریستی هند

 هتل های لاکچری شهر دهلی  هند

هتل چیراک رزیدنسی دهلی هند

3114025

در منطقه پر شور و نشاط Nehru در جنوب شهر دهلی واقع و 15 کیلومتر تا فرودگاه بین المللی ایندیرا گاندی فاصله دارد. رستوران هتل، شبانه روز، پذیرای میهمانان بوده و اینترنت رایگان نیز در اختیار علاقه مندان قرار گرفته است. اتاقها بزرگ بوده و به سیستم تهویه مطبوع، مینی بار، یخچال، تلویزیون LCD و نمایشگر DVD مجهز میباشند. میهمانان میتوانند در سالن بدنسازی هتل، برنامه منظم ورزشی خود را از سر بگیرند. خدمات خشکشویی با تحویل روزانه و با پرداخت هزینه، موجود میباشد. از دیگر امکانات هتل میتوان به مرکز اداری، اتاق اجتماعات، خدمات گردشگری و حضور نگهبان اشاره کرد. میهمانان میتوانند شبانه روز، از صرف خوراکهای بین المللی در رستوران هتل و یا در اتاق خود لذت برند. تاکسی و اتوبوسهای هتل، دسترسی میهمانان را به معبد نیلوفر، Kalkaji و دیگر جاذبه های متعدد شهر را آسان ساخته است. اتومبیل کرایه و پارکینگ رایگان نیز در اختیار علاقه مندان قرار گرفته است.

 هتل و اسپای کلارک گرینز – ایرپورت ریزورت دهلی هند 

2882190

این تفریحگاه آمیزه ای از راحتی، زیبایی و میهمان نوازی به میهمانان ارائه میدهد.میهمانان می توانند از خدمات آرامش بخش ماساژ درمانی هتل بهره مند شوند.ارائه خدمات نگهداری از اطفال و وجود زمین بازی مخصوص کودکان، سفر شما و دلبندانتان را به روزهای به یاد ماندنی تبدیل خواهد کرد.اين هتل و مرکز تفریحی داراي 22 اتاق مي باشد.شيشه هاي دوجداره اتاق ها نيز از ورود هرگونه سر و صدا درهنگامي که شما چرت ميزنيد؛ جلوگيري ميکند. اين هتل با داشتن فروشگاه هاي متعدد به خود ميبالد.يک صرافي نيز در هتل وجود دارد.اتاق جلسه کاملا مجهز در هتل موجود ميباشد.در صورت درخواست مسافرين، ترانسفر فرودگاه در اختيارشان قرار خواهد گرفت.در باغ هتل استراحت کنيد.برنامه گردش خود را نيز از ما بخواهيد.

هتل هیلتون نیو دهلی جاناکپاری دهلی هند

3275707

هتل 5 ستاره و مجلل Hilton New Delhi Janakpuri، در موقعیتی مناسب و در 14 کیلومتری فرودگاه بین المللی Indira Gandhi قرار گرفته است. هتل امکاناتی را از قبیل 8 رستوران و بار، یک سالن بدنسازی و پارکینگ رایگان به میهمانان ارائه میدهد. اتاقهای بزرگ هتل از چشم انداز وسیعی نسبت به شهر و یا استخر برخوردار بوده و به تلویزیون صفحه تخت 32 اینچی، فضای کار وسیع، صندلی های خوش استیل، حمام مرمری با وان و دوش سقفی مجهز میباشند. میهمانان میتوانند در اطراف استخر سرپوشیده به استراحت پرداخته، از گلفروشی و هدیه سرای هتل خرید نمایند و سفرها و فعالیت ها خود را در دفتر گردشگری هتل ترتیب دهند. رستوران Zune با سرو خوراکهای مناطق شمالی هند و نوشیدنی در show bar خود از میهمانان پذیرایی میکنند. رستوران By the Way نیز انواع خوراکیهای مختصر را ارائه میدهد. علاوه بر این میهمانان میتوانند در 6 رستوران و بار دیگر هتل نیز به صرف خوراکهای چینی، ایتالیایی و مدیترانه ای مشغول شوند. هتل که در مرکز دهلی قرار گرفته براحتی از مناطق عمده تجاری شهر همچون Gurgaon و کاخ Connaught قابل دسترس میباشد.

هتل دهلی پراید دهلی هند 

2903729

اين هتل داراي 22 اتاق مي باشد.شيشه هاي دوجداره اتاق ها نيز از ورود هرگونه سر و صدا درهنگامي که شما چرت ميزنيد؛ جلوگيري ميکند. يک صرافي نيز در هتل وجود دارد.در صورت درخواست مسافرين، ترانسفر فرودگاه در اختيارشان قرار خواهد گرفت.برنامه گردش خود را نيز از ما بخواهيد.هتل همچنين دوچرخه به ميهمانان اجاره ميدهد.بعد از يک روز کاري و يا گردش در شهر سري به رستوران هتل زده ؛ از غذاي خوشمزه آن ميل کنيد.

 

هیلتون گاردن این ساکت دهلی هند

4920030

امکانات رفاهی هتل شامل جکوزی ، استخر سرباز (تمام فصول) می باشد.اين هتل داراي 114 اتاق مي باشد.يک صرافي نيز در هتل وجود دارد.اتاق جلسه کاملا مجهز در هتل موجود ميباشد.در صورت درخواست مسافرين، ترانسفر فرودگاه در اختيارشان قرار خواهد گرفت.

 

هتل شانگری-لا , نیو دهلی هند

2415724

این هتل از موقعیت جغرافیایی خوبی برخوردار می باشد.کلیه اتاقهای این هتل تمیز و راحت می باشد.مرکز آب گرم هتل، خدمات ماساژ درمانی را به همراه جکوزی و سونا به میهمانان ارائه میدهد.از دیگر امکانات هتل میتوان به ارائه خدمات نگهداری از اطفال اشاره کرد.اين هتل داراي 320 اتاق مي باشد.يک صرافي نيز در هتل وجود دارد.اتاق جلسه کاملا مجهز در هتل موجود ميباشد.در باغ هتل استراحت کنيد.برنامه گردش خود را نيز از ما بخواهيد.شما نيز مي توانيد از خدمات زيبايي آرايشگاه هتل استفاده کنيد.

………..انتخاب هتل با شماست ما فقط برایتان رزرو میکنیم……………

هتل های  لاکچری شهر بمبئی هند 

هالیدی این مامبای اینترنشنال ایرپورت بمبئی هند

5220431

هتل Holiday Inn Mumbai International Airport با خدمات عالي خود پذيراي مهمانان ميباشد. ميهمانان عزيز مي توانند از اتاقهاي راحت هتل لذت ببرنداتاقهای پاکیزه این هتل بهترین مکان برای استراحت و آرامش میباشند.کارکنان مهربان و با دقت هتل، آماده خدمت رسانی میباشند.هتل، اقامتی را به همراه یک استخر سرپوشیده به میهمانان ارائه میدهد.اين هتل داراي 225 اتاق مي باشد.يک صرافي نيز در هتل وجود دارد.اتاق جلسه کاملا مجهز در هتل موجود ميباشد.در صورت درخواست مسافرين، ترانسفر فرودگاه در اختيارشان قرار خواهد گرفت.در باغ هتل استراحت کنيد.

هتل رزیدنسی فرت بمبئی هند

2600561

هتل Residency Fort، در قلب شهر بمبئی قرارگرفته و اقامتی را به همراه تلویزیون LCD با گیرنده ماهواره، حمام شخصی، اینترنت رایگان لابی و رستوران به میهمانان ارائه میدهد. اتاقها به سیستم تهویه مطبوع، گاوصندوق الکترونیکی، مینی بار، چای و قهوه ساز مجهز میباشند. اتاقها شبانه روز نظافت میشوند. خدمات خشکشویی نیز موجود میباشد. میهمانان میتوانند از دستگاه یخ ساز واقع در طبقه دوم استفاده نمایند. کامپیوتر های لابی هتل، دسترسی شبانه روزی به اینترنت را در اختیار علاقه مندان قرار داده است. سالن و رستوران Spice، با بوفه روزانه خوراکهای هندی، چینی و اروپایی از میهمانان پذیرایی میکند. هتل تقریبا 20 کیلومتر تا فرودگاه بین المللی Chhatrapati Shivaji فاصله دارد.

هتل رویال گاردن بمبئی هند

3172819

اين هتل داراي 36 اتاق مي باشد.يک صرافي نيز در هتل وجود دارد.اتاق جلسه کاملا مجهز در هتل موجود ميباشد.در صورت درخواست مسافرين، ترانسفر فرودگاه در اختيارشان قرار خواهد گرفت.برنامه گردش خود را نيز از ما بخواهيد.بعد از يک روز کاري و يا گردش در شهر سري به رستوران هتل زده ؛ از غذاي خوشمزه آن ميل کنيد.

هتل رامی گست لاین دادار بمبئی هند

2489038

میهمانان میتوانند با آبتنی آرامش بخش در استخر، تجدید انرژی نمایند و یا از خدمات ماساژ هتل استفاده کرده و یا در جکوزی به استراحت بپردازند.اين هتل داراي 58 اتاق مي باشد.يک صرافي نيز در هتل وجود دارد.اتاق جلسه کاملا مجهز در هتل موجود ميباشد.در صورت درخواست مسافرين، ترانسفر فرودگاه در اختيارشان قرار خواهد گرفت.برنامه گردش خود را نيز از ما بخواهيد.

هتل ویتس مامبای هند

3734536

میهمانان میتوانند در استخر روباز هتل ، به آبتنی بپردازند.يک صرافي نيز در هتل وجود دارد.اتاق جلسه کاملا مجهز در هتل موجود ميباشد.برنامه گردش خود را نيز از ما بخواهيد.

……….فقط برای رزرو هر هتل کافیست تماس بگیرید……….

هتل های لاکچری شهر  اگرا هند

هتل جایپی پالاس اگرا هند 

4485451

هتل Jaypee Palace Hotel با خدمات بي نظير خود پذيراي مهمانان ميباشد. محیط مطبوع این هتل 5 ستاره تفریحی، میهمانان را از هر فکری فارغ ساخته و تعطیلات جامع و کاملی به آنان ارمغان میدهد. اماکن عمومی هتل، شیک و زیبا بوده و امکانات رفاهی عالی، لوکس و فراوانی را در اختیار میهمانان قرار داده است.کلیه اتاقهای این هتل تمیز و راحت می باشد.کارکنان هتل از میهمانان به گرمی میهمان نوازی میکنند و از اینکه به میهمانان در ترتیب دادن سفرهای شهری و دادن توصیه های تفریحی کمک کنند ؛ خوشحال می شوند.امکانات رفاهی هتل شامل ماساژ ، استخر روباز ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ، حمام ترکی و بخار ، استخر سرباز (فصلی) می باشد.وجود زمین بازی مخصوص کودکان، باعث شده آنها با خاطره ایی خوش هتل را ترک کنند.اين هتل اقامتي لوکس را به همراه امکانات بسيارويژه اي نظير زمين گلف به ميهمانان خود ارائه ميدهد.اين هتل با داشتن فروشگاه هاي متعدد به خود ميبالد.هتل داراي کتابخانه مي باشد.در باغ هتل استراحت کنيد.ميهمانان ميتوانند در فعاليت هايي نظير اسکواش، پينگ پنگ، بيليارد، تنيس، بولينگ، ميني گلف شرکت کنند.

 هتل هاوارد پارک پلازا اگرا هند

3010899

هتل 4 ستاره Howard Park Plaza، 1.5 کیلومتر تا عمارت تاج محل فاصله داشته و براحتی به اماکن دیدنی شهر آگرا دسترسی دارد. هتل امکاناتی را از قبیل استخر روباز، مرکز آب گرم، سالن بدنسازی و پارکینگ رایگان به میهمانان ارائه میدهد. ظرف 10 دقیقه سواره میتوان به بناهای تاریخی چون دروازه شهر دهلی، شهر کوچک و دیدنی Ramnagar دست یافت. فرودگاه آگرا و ایستگاه راه آن Cantonment به ترتیب 10 و 7 کیلومتر تا هتل فاصله دارند. اتاقها به کفپوش و اثاثیه چوبی، اینترنت، تلویزیون با گیرنده ماهواره، سشوار، گاوصندوق، مینی بار، چای و قهوه ساز مجهز میباشند. میهمانان میتوانند در حمام بخار و جکوزی مرکز آب گرم استراحت نموده و از امکانات مرکز اداری و دفتر گردشگری هتل نیز استفاده نمایند. نگهبان در هتل حضور دارد. کافی شاپ هتل، با سرو نوشیدنی های خنک از میهمانان پذیرایی میکنند. علاوه بر این، میهمانان میتوانند در کبابخانه ایوان دار، از صرف خوراکهای متنوع محلی و بین المللی لذت ببرند. سرویس اتاقها، شبانه روز، صورت میگیرد.

هتل گراند اگرا هند 

4025076

این هتل اقامت خوبی را همراه با امکانات با کیفیت به میهمانان خود ارائه میکند.اين هتل داراي 71 اتاق مي باشد.يک صرافي نيز در هتل وجود دارد.اتاق جلسه کاملا مجهز در هتل موجود ميباشد.در باغ هتل استراحت کنيد.برنامه گردش خود را نيز از ما بخواهيد.بعد از يک روز کاري و يا گردش در شهر سري به رستوران هتل زده ؛ از غذاي خوشمزه آن ميل کنيد.

هتل راجماهال اگرا هند

4180968

امکانات رفاهی هتل شامل ماساژ ، استخر روباز ، استخر سرباز (تمام فصول) ، ایوان مخصوص حمام آفتاب می باشد.اين هتل با داشتن فروشگاه هاي متعدد به خود ميبالد.يک صرافي نيز در هتل وجود دارد.اتاق جلسه کاملا مجهز در هتل موجود ميباشد.برنامه گردش خود را نيز از ما بخواهيد.

…….در هر هتلی که میخواهید در طول سفرتان اقامت داشته باشید……

هتل های لاکچری شهر جیپور هند  

 هتل راجپاتانا هاولی جیپور هند

5159502

هتل Rajputana Haveli، در شهر Jaipur واقع و 5 دقیقه پیاده تا قصر تاج محل فاصله دارد. هتل از 2 رستوران برخوردار بوده و اقامتی را به همراه تلویزیون LCD، پارکینگ رایگان، اینترنت داخل اتاق و اتومبیل کرایه به میهمانان ارائه میدهد. اتاقها به سیستم تهویه مطبوع، مینی بار، گاوصندوق و حمام شخصی مجهز میباشند. میهمانان میتوانند بازدید های خود را با دفتر گردشگری هتل هماهنگ نمایند. پذیرش هتل شبانه روزی بوده و امکانات برگزاری کنفرانس نیز فراهم شده است. دو رستوران همکف و بام، هر یک به سرو خوراکهای هندی و بین المللی میپردازند. هتل 12 کیلومتر تا فرودگاه پروازهای داخلی Sanganer فاصله دارد. مهیمانان میتوانند ترانسفر خود به هتل را از پیش هماهنگ نمایند. هتل از قلعه کهربا که یکی از آثار تاریخی شهر محسوب میشود، 10 دقیقه سواره فاصله دارد.

 هتل رامباغ پالاس جیپور هند 

5387884

محیط مطبوع این هتل 5 ستاره تفریحی، میهمانان را از هر فکری فارغ ساخته و تعطیلات جامع و کاملی به آنان ارمغان میدهد. اماکن عمومی هتل، شیک و زیبا بوده و امکانات رفاهی عالی، لوکس و فراوانی را در اختیار میهمانان قرار داده است.امکانات رفاهی هتل شامل ماساژ ، مرکز سلامت و آبگرم ، استخر سرباز (تمام فصول) ، استخر سرپوشیده (تمام فصل) می باشد.از دیگر امکانات هتل میتوان به ارائه خدمات نگهداری از اطفال اشاره کرد.اين هتل داراي 79 اتاق مي باشد.اين هتل با داشتن فروشگاه هاي متعدد به خود ميبالد.يک صرافي نيز در هتل وجود دارد.اتومبيل کرايه نيز بنا به درخواست ميهمانان، در اختيار آنان قرار خواهد گرفت.برنامه گردش خود را نيز از ما بخواهيد.شما نيز مي توانيد از خدمات زيبايي آرايشگاه هتل استفاده کنيد.

 هتل فورچون سلکت مترپلیتان جیپور هند

3021620

امکانات رفاهی هتل شامل ماساژ ، استخر روباز ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ، استخر سرباز (تمام فصول) ، ایوان مخصوص حمام آفتاب می باشد.اين هتل داراي 90 اتاق مي باشد.اين هتل با داشتن فروشگاه هاي متعدد به خود ميبالد.يک صرافي نيز در هتل وجود دارد.اتاق جلسه کاملا مجهز در هتل موجود ميباشد.در صورت درخواست مسافرين، ترانسفر فرودگاه در اختيارشان قرار خواهد گرفت.برنامه گردش خود را نيز از ما بخواهيد.شما نيز مي توانيد از خدمات زيبايي آرايشگاه هتل استفاده کنيد.

 هتل جای ماهال پالاس جیپور هند 

4933785

محیط مطبوع این هتل 5 ستاره تفریحی، میهمانان را از هر فکری فارغ ساخته و تعطیلات جامع و کاملی به آنان ارمغان میدهد. اماکن عمومی هتل، شیک و زیبا بوده و امکانات رفاهی عالی، لوکس و فراوانی را در اختیار میهمانان قرار داده است.امکانات رفاهی هتل شامل ماساژ ، استخر روباز ، مرکز سلامت و آبگرم ، استخر سرباز (تمام فصول) می باشد.ارائه خدمات نگهداری از اطفال و وجود زمین بازی مخصوص کودکان، سفر شما و دلبندانتان را به روزهای به یاد ماندنی تبدیل خواهد کرد.اين هتل داراي 100 اتاق مي باشد.اين هتل اقامتي لوکس را به همراه امکانات بسيارويژه اي نظير زمين گلف به ميهمانان خود ارائه ميدهد.اين هتل با داشتن فروشگاه هاي متعدد به خود ميبالد.يک صرافي نيز در هتل وجود دارد.اتاق جلسه کاملا مجهز در هتل موجود ميباشد.برنامه گردش خود را نيز از ما بخواهيد.ميهمانان ميتوانند در فعاليت هايي نظير پينگ پنگ، تنيس شرکت کنند.شما نيز مي توانيد از خدمات زيبايي آرايشگاه هتل استفاده کنيد.

……….از خدمات ویژه ما برای اتخاب هتل هایتان بهره مند شوید…….

هتل های لاکچری شهر گوا هند

 
 هتل هریتیج ویلیج کلاب گوا هند
3183001
این هتل 5 ستاره، اقامتی دلپذیر را بهمراه ویلاهای خود به میهمانان ارائه می دهد.امکانات رفاهی هتل شامل استخر روباز ، مرکز سلامت و آبگرم ، حمام ترکی و بخار می باشد.اين هتل داراي 97 اتاق مي باشد.يک صرافي نيز در هتل وجود دارد.اتاق جلسه کاملا مجهز در هتل موجود ميباشد.هتل داراي کتابخانه مي باشد.در صورت درخواست مسافرين، ترانسفر فرودگاه در اختيارشان قرار خواهد گرفت.برنامه گردش خود را نيز از ما بخواهيد.ميهمانان ميتوانند در فعاليت هايي نظير پينگ پنگ، بيليارد شرکت کنند.هتل همچنين دوچرخه به ميهمانان اجاره ميدهد.
 هتل دی کراون گوا هند
3338015
هتل 5 ستاره Crown Goa، اقامتی را به همراه چشم انداز های نفس گیر رودخانه Mandovi، استخر روباز با جکوزی، مرکز آب گرم و 2 رستوران به میهمانان خود ارائه میدهد. اتاقهای بزرگ هتل از اینترنت رایگان برخوردار میباشند. هتل در پایتخت کشور گوآ یعنی شهر Panaji قرار گرفته است. سواحل زیبای Miramar و Caranzalem تنها در فاصله 10 دقیقه ای با تاکسی از هتل قرار گرفته اند. ظرف 20 دقیقه با ماشین نیز میتوان به ساحل Candolim دست یافت. میهمانان میتوانند در اتاقهای کولر دار خود به استراحت پرداخته و همزمان از چشم انداز زیبای باغ، شهر و یا رودخانه لذت ببرند. اتاقها به تلویزیون LCD با کانالهای شهری، یخچال و مینی بار مجهز میباشند. از امکانات رفاهی هتل میتوان به اتاق بازی به همراه میز بیلیارد اشاره داشت. میهمانان میتوانند با ورزش در سالن بدنسازی هتل تجدید نیرو نموده و برنامه گشت و گذار خود را با دفتر خدمات گردشگری هتل هماهنگ کنند. رستوران معلق هتل که در باغ و کنار استخر قرار گرفته، به چشم انداز رودخانه مشرف بوده، و با سرو کباب و خوراکهای هندی از میهمانان پذیرایی میکند. رستوران بندری نیز به سرو خوراکهای بین المللی میپردازد. سرویس اتاق و بوفه صبحانه موجود میباشد.
 هتل ریویرا دی گوا هند
3330837
امکانات رفاهی هتل شامل ماساژ ، جکوزی ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ، استخر سرباز (تمام فصول) ، ایوان مخصوص حمام آفتاب می باشد.وجود زمین بازی مخصوص کودکان، باعث شده آنها با خاطره ایی خوش هتل را ترک کنند.اين هتل داراي 104 اتاق مي باشد.اين هتل با داشتن فروشگاه هاي متعدد به خود ميبالد.يک صرافي نيز در هتل وجود دارد.اتاق جلسه کاملا مجهز در هتل موجود ميباشد.هتل داراي کتابخانه مي باشد.در صورت درخواست مسافرين، ترانسفر فرودگاه در اختيارشان قرار خواهد گرفت.در باغ هتل استراحت کنيد.برنامه گردش خود را نيز از ما بخواهيد.ميهمانان ميتوانند در فعاليت هايي نظير پينگ پنگ، بيليارد، پرتاب دارت شرکت کنند.شما نيز مي توانيد از خدمات زيبايي آرايشگاه هتل استفاده کنيد.
 هتل گوا ماریوت ریزورت گوا هند
2789058
این هتل با میهمان نوازی خود پذیرای میهمانان در محیطی مجلل و مدرن میباشد. امکانات رفاهی هتل شامل ماساژ ، استخر روباز ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ، حمام ترکی می باشد.از دیگر امکانات هتل میتوان به ارائه خدمات نگهداری از اطفال اشاره کرد.اين هتل و مرکز تفریحی داراي 178 اتاق مي باشد.يک صرافي نيز در هتل وجود دارد.اتاق جلسه کاملا مجهز در هتل موجود ميباشد.در باغ هتل استراحت کنيد.ميهمانان ميتوانند در فعاليت هايي نظير پينگ پنگ شرکت کنند.شما نيز مي توانيد از خدمات زيبايي آرايشگاه هتل استفاده کنيد.
 هتل ریزورت ریو گوا هند 
3113553
هتل تفریحی و 5 ستاره Rio، در کنار رودخانه Baga و در فاصله تنها 5 دقیقه ای از ساحل Baga در Bardez قرار گرفته است. هتل به میهمانان خود 6 رستوران و بار، استخر شنا و معالجات متنوع آب گرم ارائه میدهد. اتاقها به سیستم تهویه مطبوع، حمام شخصی با کلیه لوازم، تلویزیون LCD، گاوصندوق و فضای نشیمن با کاناپه مجهز میباشند. مهیمانان میتوانند از ماساژ و معالجات آیروودیک مرکز آب گرم لذت ببرند. بازدید از سالن زیبایی هتل نیز به منظور گذراندن یک روز عالی و تجملاتی به میهمانان توصیه میشود. باشگاه سلامتی هتل، از یک ورزشگاه مجهز برخوردار میباشد رستوران Pickled Mango به استخر روباز هتل مشرف بوده و در طول روز با سرو خوراکهای محلی از میهمانان پذیرایی میکند. رستوران ایتالیایی Mamma Mia نیز خوراکهای ایتالیایی تهیه شده از محصولات طبیعی و ارگانیک را ارائه میدهد. علاقه مندان میتوانند از صرف خوراکهای گیاهی هندی در رستوران Jalsa لذت ببرند. دریاچه های نمکی گشور گوا از رستوران Aagor قابل رویت میباشند. این رستوران به سرو خوراکهای تازه دریایی میپردازد. کتابخانه هتل، محل مناسبی جهت گذراندن یک بعدظهر آرام و ساکت است. کافه Rio نیز از دیگر اماکن دنج و راحت هتل بوده که میتوان در آن به استراحت پرداخت و از صرف نوشابه و خوراکهای سبک لذت برد. کافه شبانه روز باز بوده و از چشم انداز های فوق العاده ای برخوردار میباشد.
 هتل دی او ریزورت اند اسپا گوا هند 
3047491
این هتل با میهمان نوازی خود پذیرای میهمانان در محیطی مجلل و مدرن میباشد. امکانات رفاهی هتل شامل ماساژ ، جکوزی ، استخر روباز ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ، استخر سرباز (تمام فصول) ، امکانات ورزشهای آبی در سایت هتل می باشد.از دیگر امکانات هتل میتوان به ارائه خدمات نگهداری از اطفال اشاره کرد.اين هتل و مرکز تفریحی داراي 75 اتاق مي باشد.اين هتل با داشتن فروشگاه هاي متعدد به خود ميبالد.يک صرافي نيز در هتل وجود دارد.اتاق جلسه کاملا مجهز در هتل موجود ميباشد.در صورت درخواست مسافرين، ترانسفر فرودگاه در اختيارشان قرار خواهد گرفت.در باغ هتل استراحت کنيد.شما نيز مي توانيد از خدمات زيبايي آرايشگاه هتل استفاده کنيد.
 هتل رویال ارکید بیچ ریزورت اند سپا, گوا هند
3113398
با اقامت در این تفریحگاه ساحلی تعطیلات دلپذیری در انتظارتان خواهد بود.میهمانان می توانند از خدمات آرامش بخش ماساژ درمانی هتل بهره مند شده و در استخر روباز هتل ، به آبتنی بپردازند.ارائه خدمات نگهداری از اطفال و وجود زمین بازی مخصوص کودکان، سفر شما و دلبندانتان را به روزهای به یاد ماندنی تبدیل خواهد کرد.همچنین علاقه مندان به بازیهای کامپیوتری می توانند در اتاق بازی، به انواع بازیهای کامپیوتری بپردازند.اين هتل و مرکز تفریحی داراي 73 اتاق مي باشد.يک صرافي نيز در هتل وجود دارد.اتاق جلسه کاملا مجهز در هتل موجود ميباشد.در باغ هتل استراحت کنيد.برنامه گردش خود را نيز از ما بخواهيد.ميهمانان ميتوانند در فعاليت هايي نظير تنيس شرکت کنند.
 هتل واینگاینیم ولی ریزورت گوا هند
2574038
این هتل با میهمان نوازی خود پذیرای میهمانان در محیطی مجلل و مدرن میباشد. مرکز آب گرم هتل، خدمات ماساژ درمانی را به همراه جکوزی و سونا به میهمانان ارائه میدهد.ارائه خدمات نگهداری از اطفال و وجود زمین بازی مخصوص کودکان، سفر شما و دلبندانتان را به روزهای به یاد ماندنی تبدیل خواهد کرد.اين هتل و مرکز تفریحی داراي 53 اتاق مي باشد.شيشه هاي دوجداره اتاق ها نيز از ورود هرگونه سر و صدا درهنگامي که شما چرت ميزنيد؛ جلوگيري ميکند. اين هتل با داشتن فروشگاه هاي متعدد به خود ميبالد.يک صرافي نيز در هتل وجود دارد.اتاق جلسه کاملا مجهز در هتل موجود ميباشد.در صورت درخواست مسافرين، ترانسفر فرودگاه در اختيارشان قرار خواهد گرفت.در باغ هتل استراحت کنيد.برنامه گردش خود را نيز از ما بخواهيد.شما نيز مي توانيد از خدمات زيبايي آرايشگاه هتل استفاده کنيد.
….برای رزرو هر هتل لوکس در جزیره زیبای گوا تماس بگیرید تا بهتر لذت ببرید…..
هتل های لاکچری بنگلور هند
 هتل ویوانتا بای تاج -یشوانتپار بنگلور هند
4793586
امکانات رفاهی هتل شامل ماساژ ، استخر روباز ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ، استخر سرباز (تمام فصول) می باشد.از دیگر امکانات هتل میتوان به ارائه خدمات نگهداری از اطفال اشاره کرد.اين هتل داراي 327 اتاق مي باشد.اين هتل اقامتي لوکس را به همراه امکانات بسيارويژه اي نظير زمين گلف به ميهمانان خود ارائه ميدهد.يک صرافي نيز در هتل وجود دارد.اتاق جلسه کاملا مجهز در هتل موجود ميباشد.در صورت درخواست مسافرين، ترانسفر فرودگاه در اختيارشان قرار خواهد گرفت.در باغ هتل استراحت کنيد.برنامه گردش خود را نيز از ما بخواهيد.هتل همچنين دوچرخه به ميهمانان اجاره ميدهد.شما نيز مي توانيد از خدمات زيبايي آرايشگاه هتل استفاده کنيد.
 هتل سیتادینس ریچمند بنگلور هند 
5075624
امکانات رفاهی هتل شامل استخر روباز ، ایوان مخصوص حمام آفتاب می باشد.اين هتل داراي 96 اتاق مي باشد.يک صرافي نيز در هتل وجود دارد.اتاق جلسه کاملا مجهز در هتل موجود ميباشد.هتل داراي کتابخانه مي باشد.در باغ هتل استراحت کنيد.ميهمانان ميتوانند در فعاليت هايي نظير پرتاب دارت شرکت کنند.
هتل رویال ارکید بنگلور هند
3133602
میهمانان میتوانند در استخر روباز هتل ، به آبتنی بپردازند.از دیگر امکانات هتل میتوان به ارائه خدمات نگهداری از اطفال اشاره کرد.اين هتل داراي 195 اتاق مي باشد.اين هتل اقامتي لوکس را به همراه امکانات بسيارويژه اي نظير زمين گلف به ميهمانان خود ارائه ميدهد.يک صرافي نيز در هتل وجود دارد.اتاق جلسه کاملا مجهز در هتل موجود ميباشد.برنامه گردش خود را نيز از ما بخواهيد.
 هتل دی لیلا پالاس کمپینسکی بنگلور هند
2737998
محیط مطبوع این هتل 5 ستاره تفریحی، میهمانان را از هر فکری فارغ ساخته و تعطیلات جامع و کاملی به آنان ارمغان میدهد. اماکن عمومی هتل، شیک و زیبا بوده و امکانات رفاهی عالی، لوکس و فراوانی را در اختیار میهمانان قرار داده است.مرکز آب گرم هتل، خدمات ماساژ درمانی را به همراه جکوزی و سونا به میهمانان ارائه میدهد.از دیگر امکانات هتل میتوان به ارائه خدمات نگهداری از اطفال اشاره کرد.اين هتل داراي 357 اتاق مي باشد.اين هتل اقامتي لوکس را به همراه امکانات بسيارويژه اي نظير زمين گلف به ميهمانان خود ارائه ميدهد.اين هتل با داشتن فروشگاه هاي متعدد به خود ميبالد.اتاق جلسه کاملا مجهز در هتل موجود ميباشد.در صورت درخواست مسافرين، ترانسفر فرودگاه در اختيارشان قرار خواهد گرفت.در باغ هتل استراحت کنيد.برنامه گردش خود را نيز از ما بخواهيد.ميهمانان ميتوانند در فعاليت هايي نظير بيليارد، بولينگ شرکت کنند.شما نيز مي توانيد از خدمات زيبايي آرايشگاه هتل استفاده کنيد.
..…..از گرانترین  شهر و لاکچری ترین هتل های هند با ما دیدن کنید…..
هتل های لاکچری چنای هند
 هتل آمباسادر پالاوا چنای هند
3091824
امکانات رفاهی هتل شامل ماساژ ، جکوزی ، استخر روباز ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ، حمام ترکی و بخار ، استخر سرباز (تمام فصول) می باشد.از دیگر امکانات هتل میتوان به ارائه خدمات نگهداری از اطفال اشاره کرد.همچنین علاقه مندان به بازیهای کامپیوتری می توانند در اتاق بازی، به انواع بازیهای کامپیوتری بپردازند.اين هتل داراي 100 اتاق مي باشد.اين هتل با داشتن فروشگاه هاي متعدد به خود ميبالد.يک صرافي نيز در هتل وجود دارد.اتاق جلسه کاملا مجهز در هتل موجود ميباشد.برنامه گردش خود را نيز از ما بخواهيد.ميهمانان ميتوانند در فعاليت هايي نظير اسکواش، پينگ پنگ، بيليارد شرکت کنند.شما نيز مي توانيد از خدمات زيبايي آرايشگاه هتل استفاده کنيد.
هتل رادیسون چنای هند
3431080
مرکز آب گرم هتل، خدمات ماساژ درمانی را به همراه جکوزی و سونا به میهمانان ارائه میدهد.از دیگر امکانات هتل میتوان به ارائه خدمات نگهداری از اطفال اشاره کرد.اين هتل داراي 101 اتاق مي باشد.اين هتل با داشتن فروشگاه هاي متعدد به خود ميبالد.يک صرافي نيز در هتل وجود دارد.اتاق جلسه کاملا مجهز در هتل موجود ميباشد.در صورت درخواست مسافرين، ترانسفر فرودگاه در اختيارشان قرار خواهد گرفت.برنامه گردش خود را نيز از ما بخواهيد.
 هتل ویوانتا بای تاج کنمارا چنای هند
4031965
خدمات کارکنان متعهد و حرفه ای هتل موجب شده تا هتل به هدف نهایی تمام گردشگران تبدیل شود.امکانات رفاهی هتل شامل ماساژ ، استخر روباز ، مرکز سلامت و آبگرم ، ایوان مخصوص حمام آفتاب می باشد.اين هتل داراي 148 اتاق مي باشد.يک صرافي نيز در هتل وجود دارد.اتاق جلسه کاملا مجهز در هتل موجود ميباشد.در باغ هتل استراحت کنيد.برنامه گردش خود را نيز از ما بخواهيد.شما نيز مي توانيد از خدمات زيبايي آرايشگاه هتل استفاده کنيد.
……..هر هتلی به انتخاب خودتان برای راحتی خیالتان پیشنهاد خواهد شد…….
در هر ایالت و هر شهری با پیشنهاد و انتخاب خودتان خواهید بود.
برای هر نوع اطلاعات بیشتر لطفا با سرکار خانم کیانی تماس حاصل فرمایید.
88983021
88982912
09190091946
09190836650

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.خانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*