آخرین تور ها:

درباره هندوستان

تور متفاوت به هندوستان را با ما تجربه کنید……
سفر به سرزمین یوگی‌ها سفر به هندوستان 
india email (4)
سوار بر امواج گنگ
شمالی‌ترین نقطه كشور اسرارآمیز هندوستان هیمالیاست. همین دو اسم یعنی هند و هیمالیا كافی است تا شما شال و كلاه كنید و با گروه کیا تراول همسفر شوید. اما به هیمالیا و شهر ریشیكش در ایالت «اوتارخاند» كه می‏ رسید تازه متوجه می‌شوید هیچ از هندوستان نمی‏ دانید. ریشیكش را مهد یوگا می‌دانند و به همین مناسب هم به آن شهر یوگی‌ها می‌گویند. شهری كه تا از نزدیك نبینید، نمی‌توانید باوركنید مهد یوگاست.
همه چیز به آرامی رود گنگ پیش میرود……
همه چیز در شهر ریشیكش به آرامی رود گنگ است كه در این شهر جاری است. نه به خاطر مرتاضان و قدیسانی كه با لباس‌های نارنجی در شهر پرسه می‌زند بلكه به خاطر آرامش نابی كه همه ناملایمات اجتماعی و اقتصادی شهر را بی‌رنگ كرده است. این هم از عجایب زندگی در هند است.
البته سهم گنگ را در این آرامش نمی‌توانید نادیده بگیرید. اگر اهل مراقبه هستید خنکای نسیم سحرگاهی آن را فراموش نكنید. همنشین گنگ شوید و با نوای آن جاری. رود گنگ از دل شهر می گذرد و دو پل معلق پیاده رو دو قسمت مركزی شهر را به هم وصل می‌كند. دو پل معلق به «رام جولا» و «لاکشمانجولا» 3 کیلومتر فاصله را خط می‌زنند و دو بخش شهر را به هم پیوند می‌دهند. جایی كه رستوران‌های مختلفی وجود دارد كه در منو آنها غذا‌های تند و تیز و بدون گوشت هندی به گردشگر پیشنهاد می شود.
134441_964
بی قضاوت وارد شوید
با کیا تراول  كه همراه می‌شوید و به شهر یوگی‌ها که می‌رسید؛ قضاوت را كنار بگذارید. با تجربه‌ها می گویند حضور یكباره می‌تواند عمیق‌ترین ارتباطات عاطفی شما را با یوگا برای همیشه از بین ببرد. بنابراین با خود یكی شوید و به آشرام‌های مختلف سرك بكشید، در كلاس تمرینات روزانه  شركت كنید و تجربه‌ای ناب را به عنوان سوغات با خود به همراه بیاورید.
یوگایی كه هر ساله هزاران نفر علاقمند به یوگا برای تکمیل دانسته‌های خود به این شهر می‌كشاند.
طنازان می‌گویند این شهر آفریده شده است تا در اوج مشكلات اجتماعی و اقتصادی به شما یاد بدهد چگونه آرام بگیرید. با کیا تراول  همراه شوید نه  به زباله‌های سطج شهر توجه كنید و نه خدایانی كه از در دیوار آن سر كشیده‌اند: بدون قضاوت به این سفر بروید.
آواز غروب های گنگ در هاری‏دوار
هاری‏دوار مقدس ترین شهر هندو هاست. این شهر با کمتر از یک ساعت فاصله از ریشی‏کش در کناره رود گنگ واقع شده است. غروب‌های هاری‏دوار در کناره‏ های گنگ یكی از دیدنی‌ترین اتفاق‌های هر روزه این شهر است. مراسمی آئینی كه هندوها در كنار رودهای مقدس انجام می دهند بسیاری را به سرچشمه های گنگ می برد تا غروب خورشید در میان نواهای مذهبی به تماشا بنشینند. برگزاركنندگان مراسم پیش از آن كه خورشید غروب كند با لباس‌های مخصوص در برابر الهه‌های مورد پرستش خود می‌نشیند.
آتشی روشن می شود و گیاهان و روغن مخصوصی برای تطهیر آتش در آن ریخته می شود. هندوها دراین هنگام شروع به آواز می كنند. آوازی با زبان سانسكریت و هندی. سازهای سنتی با آوازها همراه می شوند. این مراسم دیدنی‌های دیگری هم دارد كه با کیا تراول به تماشای آن خواهید نشست.
گنگ در تلاطم كوه‌های مجاور
وجود كوه‌های مرتفع در مجاور شهر باعث شده تا قصه پرتلاطمی برای رودخانه گنگ نوشته شود و فرصتی باشد برای ماجراجویان علاقه‌مند به رفتینگ. قایق سواری مهیج در دل امواج خروشان كه به آب سفید معروف شده است. در سواحل گنگ و در حاشیه جنگل هم كمپ‌هایی قرار دارد كه می تواند لحظه‌های ماندگاری را دور از زندگی شهری و تكنولوژی به شما هدیه كند. لحظاتی كه با زمزمه آب به خواب می رود و با صدای آب از خواب برمی‌خیزد.
تاج محل، بنای عشق
تاج‌محل شناسنامه هند است. هر بار كه اسمی از هند به میان می‌آید اولین نقطه از آن كه در ذهن‌ها به تصویر كشیده می‌شود معماری تاج‌محل است، یكی از عجایب هفتگانه جهان. شاهكاری كه به دستور شاهجان گورکانی به نشان محبت و عشقش به همسر ایرانی تبارش «ممتاز محل»  درسال ۱۶۳۱م در سفری جنگی به‌هنگام وضع حمل فوت کرد،  ساخته شد. همین هم باعث شد تا تاج محل را بنای عشق بنامند.
برای اطلاعات بیشتر با سرکار خانم فیروزی تماس حاصل فرمایید.
تماس با هند24هند24 در واتس اپهند24 در تلگرام 09190836650    تماس با هند24هند24 در واتس اپهند24 در تلگرام 09101915818  تماس با هند24 021-88983021 تماس با هند24 021-88982912  
هند24 در اینستاگرام@Hendostan24

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.خانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*